Az olasz divatház, a Missoni egy új kollekciót tervez, ami az eddig megszokottnál elérhetőbb áron lesz megvásárolható. A divatház kötött ruhákkal foglalkozik.
Marghertia Missoni, az alapító unokája elmondta, hogy szerinte fontos a fejlődés, a várakozással nem lehet semmit sem elérni. Tavaly a divatház az amerikai Target üzletlánccal közösen is létrehozott egy kollekciót, aminek nagy sikere volt. Margherita szerint azonban nem valószínű, hogy annyira olcsón tudják majd árulni mostani kollekciójukat, mint amilyen olcsón a Target teszi. Arra a kérdésre, hogy mi lesz a kollekció neve és mikorra várható Margerita annyit válaszolt, hogy valószínűleg akkorra várható a megjelenése, amikor az új online vásárlási felület is elindul.
Nemrégiben derült ki, hogy az 1953-ban Rosita és Ottavio Missoni által alapított Missoni divatház csak 10 év működés után volt nyereséges. Annak idején a friss házasok először kicsiben kezdtek el öltönyök készítésével foglalkozni, és csak később tértek át a kötött ruhákra. Ottavio elmondása szerint azon a napon, amikor 10 év után végre nyereségesek voltak, úgy érezte, ő a világon a leggazdagabb ember.
Copyright © 2008 - 2025, Eureco, s.r.o.
HappyHair frizuratervező program - frizurák és haj Töltsd fel a fényképedet és próbáld ki, hogy melyik frizura illik Neked a legjobban! Hajviseletek ezrei - sztárfrizurák, esküvői frizurák, alkalmi, emo, trendi frizurák 2025 - teljes frizurapróba.