„Kate Spade Saturday” néven a tervező új, mindneki számára megengedhető árú márkát indít. A kiegészítőkkel foglalkozó Kate új márkája többek között szépségápolási és háztatrtási termékeket is tartalmaz majd.
A Kate Spade LLC igazgatója, Craig Leavitt elmondta, hogy a kollekció megpróbálja megragadni a szombati érzés hangulatát. A termékeket egy fiatalabb közönségnek tervezik, akik 50 százalékkal olcsóbban juthatnak így hozzá a termékekhez a Kate Spade New York kollekcióhoz képest. Az új márka zászlósüzlete Tokióban lesz, és emellett Brazíliában, Sao Paulóban is lesznek majd önálló üzletek. Amerikában csak a Saturday.com oldalon keresztül lehet majd megvásárolni a termékeket. Az online felületen a rajongók twittelhetnek és üzenhetnek, míg az üzletekben iPad állomások lesznek, ahonnan azonnal feltölthetők a képek és hozzászólások, illetve egy kávézó is lesz amerikai termékekkel.
Múlt évben Bryce Dallas Howard színésznő volt az első híres reklámarca a cégnek a 2011-es tavaszi kampányban.
Copyright © 2008 - 2025, Eureco, s.r.o.
HappyHair frizuratervező program - frizurák és haj Töltsd fel a fényképedet és próbáld ki, hogy melyik frizura illik Neked a legjobban! Hajviseletek ezrei - sztárfrizurák, esküvői frizurák, alkalmi, emo, trendi frizurák 2025 - teljes frizurapróba.