A napozószereket gyártó St. Tropez Kate Moss arcával és testével reklámozza magát, és reményeik szerint a topmodell segítségével nemcsak a márka lesz még ismertebb, hanem a bőrproblémákra is jobban felhívják az emberek figyelmét.
Kate Moss arcával és testével reklámozza a naptejeket és napozószereket gyártó céget. A 39 éves modell az egyik reklámban meztelenül látható egy medence szélén, míg egy másikban a hátán fekszik egy csillogó fehér fürdőruhában. Mindkét képen barnára sülve hirdeti a márka napozószereit.
„Nagyon örülök, hogy a St. Tropez-zal dolgozhatok. A kezdetektől fogva használom a termékeiket. Szerintem ők egy igazán megbízható cég nagyon igényes termékekkel.” – árulta el maga a modell.
A márka képviselője is pozitívan nyilatkozott Kate-ről. „Nagyon boldogok vagyunk, hogy Kate igent mondott az ajánlatunkra. Ezzel szerte a világon bebizonyíthatjuk, hogy érdemes megvenni a termékeinket, erre Kate a garancia. Fontos nekünk, hogy Kate a divat világában elismert modell, de az egyre nagyobb számú, szépségiparnak készített reklámja is fontos feltétele volt a közös munkának. Így már kijelenthetjük, hogy nemcsak a divat, hanem a szépség nagykövete is. Nemcsak gyönyörű, hanem a hozzáállása is fantasztikus. A St. Tropez márka a magabiztosságról szól.” – nyilatkozta Michelle Feeney, a márkát birtokló vállalat vezérigazgatója.
Copyright © 2008 - 2024, Eureco, s.r.o.
HappyHair frizuratervező program - frizurák és haj Töltsd fel a fényképedet és próbáld ki, hogy melyik frizura illik Neked a legjobban! Hajviseletek ezrei - sztárfrizurák, esküvői frizurák, alkalmi, emo, trendi frizurák 2024 - teljes frizurapróba.