Beyonce egy 50 millió dolláros szerződést írt alá, melynek értelmében ő lesz a Pepsi új reklámarca.
Az énekesnő az üdítőital gyártó cég „Live for Now” című kampányának lesz a reklámarca, és a szerződés szerint egy limitált kiadású kólásdobozról fog ránk mosolyogni 2013. márciusától. „A Pepsi támogatja a kreativitást és azt, hogy a művészek fejlődnek. Így én, mint üzletasszony, egy olyan márkával dolgozhatok, ahol nem kell kompromisszumokat kötnöm és kiélhetem kreativitásom.” – mesélte Beyonce.
Brad Jakeman, a PepsiCo igazgatója elárulta: „Manapság a fogyasztók sokkal több eredetiséget várnak el kedvenc márkáiktól. Ez bizony arra is kihat, hogy a reklámjainkban szereplő hírességekkel milyen formában dolgozunk együtt. Inkább a közös, eredményes munkára törekszünk, mint csak arra, hogy sok pénzt kifizessünk.”
Beyonce a 2013-as Superbowl döntőjén is szerepelni fog, ezt is a Pepsi támogatja majd. Ezalatt a híres sportesemény alatt lesz először nyilvános látható Beyonce és a Pepsi közös reklámja. Mindezek mellett a Pepsi több koncertjét is támogatni fogja és ugyancsak 2013-ra várható ötödik stúdióalbumának reklámozásában is segíti majd az énekesnőt.